Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Wednesday, October 19, 2011

GP:s dunderglögg

Tina påminde mej om att det är dags för årets dunderglögg. Så sen igår har jag min nyinköpta plasthink med bubblande glöggdoft högt uppe på en bokhylla i sovrummet.

Jag kan knappt vänta. Sånt här är bara för spännande.

2 Comments:

Anonymous tina said...

Wow, att få sova i juldoft redan i oktober, vilken lycka! Själv blir jag på gott humör varje gång jag öppnar hallgarderoben och möts av julen. Mmm...
:-D

7:00 AM  
Blogger Viktoria said...

Ah, hallgarderoben! Bra idé men där har vi fullt!

7:27 AM  

Post a Comment

<< Home